返回列表 回復 發帖

新人報到,各位師兄師姊好。

小弟剛入手2011 黑色rk5 水貨。

剛從日本訂了全套affection包圍,尾翼,鬼面罩,燈眉,etc..準備幫愛車大變身,預計1月有得同大家見面學野,希望大家多多指教。

剛換了pioneer車機及blackvue dr650 車cam 。 待包圍及配件到後準備換避震,軚鈴,cusco頂吧,cusco蝦so,cusco底架,頭尾ap鮑及音響,師兄們有無好解議。

另外小弟住天水圍,平時鐘意駁下燈,diy下,洗下車,有無呢邊區既wtsapp group可以一齊交流下
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
welcome
薯嘜全原裝RG1
welcome for the list too
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
hihi!!
Charles
Hello hello,師兄們好
hello
好似無元天屯group
細佬-阿柱
元天屯都係我個group
call me 湯馬士....^^
又一富貴兵團
三哥 係時候準備歸隱
hi
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
元天屯都係我個group
thomas1113lo 發表於 26-10-2014 11:34
Hello師兄可唔可以受埋我玩
又一富貴兵團
nevillee 發表於 26-10-2014 14:00
師兄唔好咁講 其實要捱麵包的
師兄唔好咁講 其實要捱麵包的
Karsten 發表於 26-10-2014 18:10
Charles

師兄唔好咁講 其實要捱麵包的
Karsten 發表於 26-10-2014 18:10
依家買麵包仲貴過捱公仔麵
麵包都有貴價麵包
返回列表