返回列表 回復 發帖

車會貼紙

想問下葵青區有冇得攞?
入左會1年都唔記得攞
我都未拎
其實我地車會每月都有車聚
只要屆時出席問幹事就可以取
就係想知道除左聚會之外既方法,thx
就係想知道除左聚會之外既方法,thx
韋拿 發表於 13-4-2015 23:23
車會貼紙只有幹事才會有
我在紅磡工作
你會經過紅磡的話我可以代你取然後給你
就係想知道除左聚會之外既方法,thx
韋拿 發表於 13-4-2015 23:23
葵青區可联絡幹事 - Thomas
不過佢外遊中
薯嘜全原裝RG1
返回列表