keithhui 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
kenng (ken) 當前離線
我熄左匙,只係著左房燈(無開冷氣),約一個鐘左右已經撻唔到匙,舊電是否夠期?一般開到幾耐?仲有無P記藍電賣? keithhui 發表於 26-4-2015 20:59
TOP
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
Kingcow 當前離線
Stepwgn正式會員
nevillee (三哥) 當前離線
普通電2-3年 Kingcow 發表於 27-4-2015 09:25
你個情況多數電池無電 kenng 發表於 26-4-2015 21:43
無電既意思, 係我無充足電, 還是舊電快死, 用一陣就無電? keithhui 發表於 27-4-2015 18:46
cliffchow 當前離線
咁無著車, 唔開冷氣, 剩係著房燈, 正常可以用幾耐左右? keithhui 發表於 2015-4-27 18:44
rogertai 當前離線
turbojet 當前離線
如果你車件電池用了2年以上 壽命已經開始短 就算俾你充得返 都會好快無電 至於開房燈幾耐會用盡個電池 我無研究過 kenng 發表於 27-4-2015 19:28
hk_allen (Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. ...) 當前離線