返回列表 回復 發帖

買左05水貨 stepwgn, audio 點搞

各師兄好, 我剛買左05/06 水貨 stepwgn, 部日本機頭點搞, 只收 90mhz 已下電台, 同gps...etc????
有無得搞, 因好like車頭個左,前, 右鏡頭, 唔想換. 邊處有專業人事可幫手, thanks!
黑人水貨南天, 唔想幫手, 問極都話唔知......
人水貨南天
... 冇 service, 但能冇乜事 - 出到車 ... 巳萬幸 !!        
黑人水貨南天, 唔想幫手, 問極都話唔知......
nana4hk 發表於 6-4-2011 19:19
想整d乜呢
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=2878&extra=page%3D1
1# nana4hk


我都係05水貨車,都遇到你的問題,跟住搵左相熟車房介紹個friend幫我攪, 收音機加左粒chips就可聽到大部份台(大概$200左右)+整左不用踩hand brake都可睇DVD ($300 左右)。不過gps就整唔到。
6# franco

係唔係將香港電台迫晒係90之前.??今日去旺角, d鋪講咁好好易跳台????會否有此問題, thanks!
6# franco

依...你架05水貨係咪無防盜????有無加??
我裝咗一個叫降頻器O既物體。係可以收晒所有台除咗903,但例如你喺屯門SET就只可喺屯門範圍聽,去第二區要手動追台。試問一邊揸車又點追台呢?
7# nana4hk


我嗰部都係迫晒係90前
我冇試過跳台,不過有時會jam到的士台(好小)。
跟車已有防盜。
11# franco

可否pm我邊處有得改FM? thanks!
我個我window都有個類似alarm既貼紙, 但鎖車時又聽唔到有響聲, 車內又無alarm 燈.
點可知alarm 有無work???? thanks!!!!
我個alarm鎖車都唔響,但係會見到d指揮燈閃一下/兩下,同埋錶版中間有紅燈閃。
個改車師父冇固定地方,佢係周圍去幫d車房裝音響,你可以到時大家就地方改,電話我要明天才可比你,我唔記得要問番車房
13# franco

thanks!
............PMed
單機頭果D其實好平,五百蚊樓下都見過

一千蚊不直樓下果D有埋USB添

如果鬆動 D,不防換有瑩幕加埋車尾CAMERA,因為我哋呢D VAN型車,十架有五六架個尾門都會有因為倒車而撞過,到時維修條數都係返度,重要無得揸幾日添
返回列表