返回列表 回復 發帖

大家好~

我是來自澳門的朋友,請問怎樣可以成為正式會員呢?
我是來自澳門的朋友,請問怎樣可以成為正式會員呢?
Macwgn 發表於 24-6-2011 10:01
our committee, imstan, will pm you the detail soon
災後重建中.......
我是來自澳門的朋友,請問怎樣可以成為正式會員呢?
Macwgn 發表於 24-6-2011 10:01
Please check PM. Thanks!
I'm Stan                                                                               豈能盡如人意,但求無愧於心
Please check PM. Thanks!
imstan 發表於 24-6-2011 11:16
要我出場嗎?
要我出場嗎?
chowchow115 發表於 24-6-2011 12:45
Sure la...
welcome Macau Friend
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
我是來自澳門的朋友,請問怎樣可以成為正式會員呢?
Macwgn 發表於 24-6-2011 10:01
我地的澳門區stepwgn club榮譽大使chowchow兄會幫到你
我地的澳門區stepwgn club榮譽大使chowchow兄會幫到你
herojim 發表於 24-6-2011 13:58
...我好低調架....
要我出場嗎?
chowchow115 發表於 24-6-2011 12:45
Thanks!
I'm Stan                                                                               豈能盡如人意,但求無愧於心
welcome Macau Friend
victor 發表於 24-6-2011 13:09
讚好 !!!
...我好低調架....
chowchow115 發表於 24-6-2011 14:31
個人..低調...架愛驅...直情高調啦.....NOBLENESSSSSSSSSSS......
...我好低調架....
chowchow115 發表於 24-6-2011 14:31
低調定抵X
I'm Stan                                                                               豈能盡如人意,但求無愧於心
請問係澳門銀行入可以嗎?
請問係澳門銀行入可以嗎?
Macwgn 發表於 24-6-2011 16:24
Macwgn ching 你好...
係澳門可以的但會收你較貴的手續費...
如方便的話...你可以給我..我會HELP你入的了...你可以PM你的電話NUMBER給我..我會電你的了...THANKS
個人..低調...架愛驅...直情高調啦.....NOBLENESSSSSSSSSSS......
moq 發表於 24-6-2011 15:38
我都話好低調的囉喎...
返回列表