Stanleyhkm (Stanley HO) 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
Kingcow 當前離線
Stepwgn正式會員
TOP
C hing: stepwgn如何拆大面板?我想換機,我晤識拆出尼呵 Stanleyhkm 發表於 25-6-2013 23:06
Thank you Kingcow. I have seen this before but I forgot the link. No ar. just my used HiFi @ NAKA 2012 only Stanleyhkm 發表於 26-6-2013 11:38
andychan7210 當前離線
第50秒開始睇 http://www.youtube.com/v/Lg0U_s3 ... outube_gdata_player Kingcow 發表於 26-6-2013 03:26
too7559 (蕃薯) 當前離線
nevillee (三哥) 當前離線
大陸機頭要小心,好易過熱 too7559 發表於 26-6-2013 14:00
又學多樣野la........Thx師兄 andychan7210 發表於 26-6-2013 13:53
victor 當前離線
$100元是小,我相信中毒後多多都個一佰蚊都唔夠..... andychan7210 發表於 26/6/2013 03:11 PM
我無咗1000個100了 victor 發表於 26-6-2013 15:22
吸吸吓, 唔多覺 別人笑我太瘋癲, 我笑他人看不穿 (借森美圖一用) 10514 Kingcow 發表於 26-6-2013 16:00