返回列表 回復 發帖

請問stepwgn RG3如何拆大面板

C hing: stepwgn如何拆大面板?我想換機,我晤識拆出尼呵
第50秒開始睇
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
C hing: stepwgn如何拆大面板?我想換機,我晤識拆出尼呵
Stanleyhkm 發表於 25-6-2013 23:06
想換咩機
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
Thank you Kingcow.  I have seen this before but I forgot the link.     
No ar. just my used HiFi @ NAKA 2012 only
Thank you Kingcow.  I have seen this before but I forgot the link.     
No ar. just my used HiFi @ NAKA 2012 only
Stanleyhkm 發表於 26-6-2013 11:38
呢款?

http://www.naka.hk/nk2012_info.html
If yes, update 咗未?
http://www.naka.hk/naka_update.html
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
第50秒開始睇
http://www.youtube.com/v/Lg0U_s3 ... outube_gdata_player
Kingcow 發表於 26-6-2013 03:26
又學多樣野la........Thx師兄
thx. I ask to update or not
大陸機頭要小心,好易過熱
大陸機頭要小心,好易過熱
too7559 發表於 26-6-2013 14:00
裝水冷囉
三哥 係時候準備歸隱
又學多樣野la........Thx師兄
andychan7210 發表於 26-6-2013 13:53
入會,仲多嘢睇,更多嘢學
會費$100兩年,相對於你養車嘅洗費可謂微不足道
當你發現可以喺呢度將嗰$100賺到盡,你會好慶幸入咗會
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
$100元是小,我相信中毒後多多都個一佰蚊都唔夠.....
$100元是小,我相信中毒後多多都個一佰蚊都唔夠.....
andychan7210 發表於 26/6/2013 03:11 PM
我無咗1000個100了
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
我無咗1000個100了
victor 發表於 26-6-2013 15:22
吸吸吓, 唔多覺
別人笑我太瘋癲, 我笑他人看不穿
(借森美圖一用)
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
好。我會跟進
吸吸吓, 唔多覺
別人笑我太瘋癲, 我笑他人看不穿
(借森美圖一用)
10514
Kingcow 發表於 26-6-2013 16:00
咩唔穿呀!個荷包一定穿呀...
返回列表