返回列表 回復 發帖
最慘要甩電池頭, 我怕我架rk甩完要reset過, 買左都冇裝到上去
lkeith21 發表於 16-4-2014 16:41
伱鬆開負極電池頭粒 C 帽,就可以痴條地線埋位,係5會斷電架,試試
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
返回列表