返回列表 回復 發帖
我雖然叫CLS但我揸車唔cls
DAN!EL 發表於 14-8-2014 00:10
真係揾鬼信
薯嘜全原裝RG1
真係揾鬼信
ttam 發表於 14-8-2014 11:38
D! CLS, 點解冇人信我會改

D! CLS, 點解冇人信我會改
DAN!EL 發表於 14-8-2014 11:43
我信你會改
D! CLS, 點解冇人信我會改
DAN!EL 發表於 14-8-2014 11:43
改,做香港第一個F1車手
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
襯到絕

仲係. D! CLS!
hkben 發表於 2014-8-13 17:25
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
D! CLS, 點解冇人信我會改
DAN!EL 發表於 14-8-2014 11:43
師兄,睇黎你……車手……
唔止對車,對女都係高手
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
D! Csl  v.s. D! Cls
薯嘜全原裝RG1
返回列表