返回列表 回復 發帖
昨日去軚鋪,佢介紹yokohama Eraht 1,佢話日本制造會好啲
有冇師兄用過
Franco722 發表於 30-3-2015 09:59
千祈唔好用Earth 1, 跣死你,我用过,雨天真係好跣,比多少少買GR100或PS3啦。
Francis Wong
鮑魚小組二頭鮑分會忠實粉絲
之前行RG試過15, 17 & 18" 鈴,其實原裝15"最靈活,但個樣唔掂!
我覺得上18"最靚、最型,如果係鍛既話,其實performance會正好多,配合埋靚軑,已經掂!
如埋套避震、底灣,一定好灣好多. ...
dicken 發表於 28-1-2015 12:20
我部RG 1 勁過你小小,試過晒原廠15、16、17 ,現在終於一步到位 18" 鈴同軚,我覺得上18"最靚、最型,如果你怕震咪換套軟避震。
我都係由EARTH 1 轉左GR100, 之前套EARTH 1 話咩環保胎, 行唔夠2萬KM, 胎紋仲好深, 但舊年雨季真係跣到七彩, 轉灣同燈位起步都跣, 換左GR100, 又靜又舒服同咬地, 兩隻胎差好少錢, 我係用205/60/16
我都係由EARTH 1 轉左GR100, 之前套EARTH 1 話咩環保胎, 行唔夠2萬KM, 胎紋仲好深, 但舊年雨季真係跣到七彩, 轉灣同燈位起步都跣, 換左GR100, 又靜又舒服同咬地, 兩隻胎差好少錢, 我係用205/60/16 ...
echung0118 發表於 17-4-2015 10:01
環保胎係咁
災後重建中.......
我都係由EARTH 1 轉左GR100, 之前套EARTH 1 話咩環保胎, 行唔夠2萬KM, 胎紋仲好深, 但舊年雨季真係跣到七彩, 轉灣同燈位起步都跣, 換左GR100, 又靜又舒服同咬地, 兩隻胎差好少錢, 我係用205/60/16 ...
echung0118 發表於 17-4-2015 10:01
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
換左啦
17'' GR100
選擇正確!
本帖最後由 turbojet 於 17-4-2015 15:23 編輯
換左啦
17'' GR100
Franco722 發表於 17-4-2015 12:56
選擇正確!X2 GR80 90 到 100無得輸
我都係由EARTH 1 轉左GR100, 之前套EARTH 1 話咩環保胎, 行唔夠2萬KM, 胎紋仲好深, 但舊年雨季真係跣到七彩, 轉灣同燈位起步都跣, 換左GR100, 又靜又舒服同咬地, 兩隻胎差好少錢, 我係用205/60/16 ...
echung0118 發表於 2015-4-17 10:01
GR Series, 有買貴, 無買錯
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表