- UID
- 6054
- 帖子
- 17501
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 50
- 來自
- 大埔
- 在線時間
- 4298 小時
- 註冊時間
- 22-2-2012
- 最後登錄
- 7-6-2018
|
24#
發表於 17-4-2015 15:45
| 只看該作者
我都係由EARTH 1 轉左GR100, 之前套EARTH 1 話咩環保胎, 行唔夠2萬KM, 胎紋仲好深, 但舊年雨季真係跣到七彩, 轉灣同燈位起步都跣, 換左GR100, 又靜又舒服同咬地, 兩隻胎差好少錢, 我係用205/60/16 ...
echung0118 發表於 2015-4-17 10:01  GR Series, 有買貴, 無買錯  |
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
|
|