返回列表 回復 發帖
就算係私讓. 有心要既.
咪同佢一齊自己送去政府驗車,
pass就買唔pass就換左先買.
反正都要上架驗的
掌摑王 發表於 12-12-2011 08:31
本帖最後由 Simoni 於 12-12-2011 10:26 編輯

我架車for sale:

http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=118018745&h_vw=y

D相係新出車第一日影,有興趣email傾吓,絕對直版,任你驗。

simonitam@me.com
多謝大家的幫眼,今天已用一個很合理既價錢加入stepwgn大家庭。
多謝大家的幫眼,今天已用一個很合理既價錢加入stepwgn大家庭。
Kklam4 發表於 12-12-2011 21:36
I'm Stan                                                                               豈能盡如人意,但求無愧於心
本帖最後由 victor 於 13-12-2011 20:56 編輯
自噴定買架... 有紅頂賣咩... RB1A仔果個隻
nevillee 發表於 11/12/2011 11:28 PM
三哥,你想噴乜野色都得架,你睇下我seafood㾗都噴咗!

http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=3738&extra=page%3D2
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
返回列表