- UID
- 2255
- 帖子
- 6767
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 50
- 來自
- 觀塘
- 在線時間
- 1848 小時
- 註冊時間
- 29-5-2011
- 最後登錄
- 9-8-2016
|
21#
發表於 13-12-2011 19:02
| 只看該作者
本帖最後由 victor 於 13-12-2011 20:56 編輯 自噴定買架... 有紅頂賣咩... RB1A仔果個隻
nevillee 發表於 11/12/2011 11:28 PM  三哥,你想噴乜野色都得架,你睇下我seafood㾗都噴咗!
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=3738&extra=page%3D2 |
|