|

- UID
- 5632
- 帖子
- 237
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- 大埔
- 在線時間
- 267 小時
- 註冊時間
- 3-2-2012
- 最後登錄
- 6-5-2017
|
19#
發表於 10-11-2012 12:25
| 只看該作者
各位好,小弟剛入手部07stepwgn
我想問下個ECON係應該長開還是長關?
現在打爆油行得300頭公里
hkycy999 發表於 3-11-2012 09:19  300頭?!?!
咁大食??
我係05 RG1
打爆行到得一格行520km
10.6km/L
不過我有加地線,fuelband,同埋整流
仲有sev
http://www.sev.info/auto/products/
我用緊N1,N2,V1,V2,Voltage |
|