返回列表 回復 發帖
師兄, 請問幾錢在那裡買到?  THX
買軍火...F16战機
薯嘜全原裝RG1
師兄, 請問幾錢在那裡買到?  THX
tommysiew 發表於 5-11-2012 00:01
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid303010
災後重建中.......
各位好,小弟剛入手部07stepwgn
我想問下個ECON係應該長開還是長關?
現在打爆油行得300頭公里
hkycy999 發表於 3-11-2012 09:19
300頭?!?!
咁大食??
我係05 RG1
打爆行到得一格行520km
10.6km/L
不過我有加地線,fuelband,同埋整流
仲有sev
http://www.sev.info/auto/products/
我用緊N1,N2,V1,V2,Voltage
520??
I only can drive maximum 400
520??
I only can drive maximum 400
rickykai 發表於 12-11-2012 03:19
可能我highway多
咁f16幾多錢到?
如果上高速公路, econ 會開, 城市路就唔開
返回列表