返回列表 回復 發帖
我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L.
cchis 發表於 24-4-2013 23:21
咁你如果行到著燈應該行到300-320!我都係咁上下,我90%巿區,長開ac
ching, 你用緊幾吋呔呤?
cchis 發表於 24-4-2013 23:33
我行緊17,仲有少少補品咁喇,入左會就知多D㗎喇
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L.
cchis 發表於 2013-4-24 23:07
37L / 206 km = 0.18L 每一公里

約 HK$15 /L 油, 差不多 HK$2.7 一公里
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
37L / 206 km = 0.18L 每一公里

約 HK$15 /L 油, 差不多 HK$2.7 一公里
cliffchow 發表於 25-4-2013 08:53
or 18L/100km..... 換左尾喉??
災後重建中.......
我換咗17吋之後,彈鎗行到445km 10.5L/100km 加咗fuel bank , F16,大陸紫雷,地綫
二零零六RG1。Hello everybody I'm Stanley
其實都好睇你點揸架車&行咩路多... 就算HW BUT幾常跑大斜, 用油量都唔會少... 幾常FULL LOAD停燈都好大影響
三哥 係時候準備歸隱
咁你如果行到著燈應該行到300-320!我都係咁上下,我90%巿區,長開ac
too7559 發表於 24-4-2013 23:39
是的90%市區及冷氣長開!
其實都好睇你點揸架車&行咩路多... 就算HW BUT幾常跑大斜, 用油量都唔會少... 幾常FULL LOAD停燈都好大影響
nevillee 發表於 25-4-2013 12:26
上大斜真係會用多啲油
上次上大帽山嗰缸油除返要$2.4
不過買車無耐大大腳都行成$2.5
而家加左地線,大陸紫雷,忍忍腳大約行$2左右
遲啲加fuel bank應該會再有改善
係自已問題,剛好週未攞車,两天都出車full load大埔道兩轉,又想試下架車夠唔夠力,踏大油門,其實入油前仲有7格油,我諗最終可以行到350以上,因為攞車個日AVG Show 7.6/L, 行咗兩日後就变咗5.9/L. ...
cchis 發表於 24-4-2013 23:18
你架係水貨車,5.9 / L 即 16.9L / 100km,真係好勁........食油
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
你架係水貨車,5.9 / L 即 16.9L / 100km,真係好勁........食油
ricky410 發表於 25-4-2013 18:04
其實我主要行市區,$2 每K我接受到!
本帖最後由 ricky410 於 25-4-2013 19:55 編輯
其實我主要行市區,$2 每K我接受到!
cchis 發表於 25-4-2013 19:42
RG 通常行市區 $2.2/km 連開冷氣係可接受,你更換哂尐計油丶波箱油同埋火咀先啦,lee d 係最基本嘅嘢,有時間爬嚇 post,應該有好多補品啱洗喎
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
其實我主要行市區,$2 每K我接受到!
cchis 發表於 25-4-2013 19:42
我架01RF3都得,仲要車尾超多雜物,同亞仔架BMX
你09RG1無理由多過我
其實師兄第一件事CHECK下胎壓先啦, 可能係過低!
我一缸油行550km,黃金右腳
我一缸油行550km,黃金右腳
kuokenny 發表於 26-4-2013 17:09
KuoKenny兄, 你RG定RK? 有無落咩慳油裝置/電子玩具?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表