返回列表 回復 發帖
我有一SET係道WOO, 有無人想要?
鄧奶佬的改車宗旨 "愛靚唔愛命"
我有一SET係道WOO, 有無人想要?
Daniel 發表於 15-1-2013 17:12
未用過?定原裝位果件?
未用過?定原裝位果件?
LHO 發表於 15-1-2013 17:16
未用過, 同CLIFF圖果隻一樣
鄧奶佬的改車宗旨 "愛靚唔愛命"
同你share得嗎
LHO 發表於 15-1-2013 17:03
OK, NO PROBLEM!!!
27# cliffchow


師兄你用緊呢隻?
我之前都係TAOBAO 搵過...
你用O個隻係5MM 厚..

我搵到一隻10MM 厚
http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=f89955taf9d

但係仲平D...我唔知係咪厚D好D?
THANKS!
27# cliffchow


師兄你用緊呢隻?
我之前都係TAOBAO 搵過...
你用O個隻係5MM 厚..

我搵到一隻10MM 厚
http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=f89955taf9d

但係仲平D... ...
waltz 發表於 15-1-2013 17:24
會唔會好重呀
未用過, 同CLIFF圖果隻一樣
Daniel 發表於 15-1-2013 17:20
call me
36# LHO

都係1KG 左右...我其實唔知買邊隻好 ...
車門裏面你地有冇貼隔音棉?地台有冇?多謝指導
車門裏面你地有冇貼隔音棉?地台有冇?多謝指導
Rival100 發表於 15-1-2013 20:34
入會都係一舊,大把嘢你睇,怕你放血都唔典
返回列表