返回列表 回復 發帖
Yeah ! 可以吸毒啦!
ypro 發表於 12-10-2013 01:57
細佬-阿柱
呢位ching,  準備食乜餐?
呢位ching,  準備食乜餐?
gogo_tc 發表於 12-10-2013 10:18
請教下,有無咩實際既要加左先?個D貴價貨要慢慢來
spada 2013
請教下,有無咩實際既要加左先?個D貴價貨要慢慢來
ypro 發表於 12-10-2013 10:31
車cam, 保障吓自己
Lewis (black RG)
除左車裡面既香精之外, 其他全部都應該要加
請教下,有無咩實際既要加左先?個D貴價貨要慢慢來
ypro 發表於 12-10-2013 10:31
就我架車來講,前後車cam、Beltronic RX65i、papago gps 導航
眾生平等,請多加照顧、捐助街貓
車cam, 保障吓自己
l1e0w9 發表於 12-10-2013 10:43
實際野好睇你個人既!但車cam應該係第一位!
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
恭喜恭喜
安西...老師
車CAM 有冇平靚車款好介紹? 我見300-2000 都有.....
車CAM 有冇平靚車款好介紹? 我見300-2000 都有.....
kitkit531 發表於 15-10-2013 09:50
你好CHING,我用呢款,感覺不錯,真正1080P超清,日間行駛中可見車牌,夜間感光差小小但也可見車牌(要行駛慢小小),性價比高~~
http://goods.ruten.com.tw/item/show?21306213837107
42# iceyan8


台灣寄香港嗎?
本帖最後由 iceyan8 於 15-10-2013 14:22 編輯
42# iceyan8


台灣寄香港嗎?
kitkit531 發表於 15-10-2013 13:05
我大陸買到~ 一樣~ 千其唔好買SQ款~
44# iceyan8

有冇link 呀師兄
RG1 海豚灰
返回列表